May 11, 2011

what should u do?

hye hye hye:)

kepada yang dah habis exam macam saya angkat tangan..
(ah macam nampak kan?) nak ucapkan selamat cuti:)
ape rancangan kau orang cuti ni? Mesti pergi holiday jauh-jauh kan? Enjoy-enjoy kan. Tapi jangan lupa, jaga environment okay. Jangan buang sampah keluar dari kereta canggih kau orang tuh. Kesian nanti tukang kutip terbongkok-bongkok nak kutip. Hahehu. Macam aku lepas exam terus gerak menaiki bus ke Kuala Lumpur.

Aduh! Sungguh aku tak paham kenapa setiap kali pergi KL mesti musim panas. Bila duduk kat rumah tuh, muka dan kaki jadi panas keng keng.(ayat mama) Kelenjar peluh aku tak berhenti-henti, padahal duduk dalam rumah. (aku tak sokong sangat pasang aircond dekat rumah ni). 

Nak dijadikan cerita,aku pun pergi lah berjalan-jalan sambil ambil angin dekat mall-mall kat Key Ell yang sentiasa terbuka itu. Kalau aku tak guna pun dia bukak jugak kan. Baik aku redah je. Sampai kat KLCC bukan KKKL, aku pun pergi lah tempat feveret aku dengan adik aku. Ceteka ceteka. Petrosains (budget muda lagi pergi sini) Hey untuk pengetahuan, ini bukan tempat untuk budak-budak je okay. Hum. Aku dengan si dia sempat buat video kat sana. Haha. Cayalah! Videonya begini tau.

Budget aku nak cerita semua. Aku ringkaskan lah. Cuba kau orang bukak webcam sebab semua ada webcam kan . Then jawap soalan ni.

WHAT SHOULD YOU DO TO REDUCE GLOBAL WARMING?

dah jawap. Okay soalan tambahan dari aku. Kau orang buat tak? Kalau tak kenapa? Haa.
Benda ni aku nak kau orang buat sendiri and jawap sendiri and sedar sendiri. haha. Kalau taknak sedar lagi bagitau aku.hehe

bye bye bye bye.
xoxoxox

it increasing la weyh


:)

6 comments:

  1. susah nak control sebab semua benda rutin harian jadi punca global warming. Engines, aircond, industial waste.
    Tanam pokok maybe

    ReplyDelete
  2. kita kena ubah attitude tu dulu...haha..macam bengong saya bagi jawapan...

    ReplyDelete
  3. adib: haha..see..alasan lagi..public transport maybe?

    ReplyDelete
  4. ehsan: haha..mentality awak? buang sampah kat mane sayang?

    ReplyDelete
  5. haa.. bukan alasan la... sebab most of us never think about our grandchildren .. asalkan kita sekarang hidup selesa.. ok la kan..

    ReplyDelete
  6. hehe..kesian grandchildren 2 kan? huhuh

    ReplyDelete

Blog Archive